Pongor Vállalkozói Tippek - 17. szám
Íme, a mai Pongor Vállalkozói Tippem
Zárkózz fel és körözd is le a konkurenciád a közösségi hálózatokon! Használd az alábbi 2 Facebook faktort, hogy profitálhass az egyik leghatékonyabb hírterjesztési rendszerből!
A legnagyobb online forradalom az életünkben éppen most zajlik, az ujjhegyünk alatt! Az új online technológiáknak csak egy törekvése van, megkönnyíteni és felgyorsítani a kommunikációt és az együttműködést az emberek között.
Az üzleti modellekben már külön rész alapjául szolgál, csak a kommunikáció! Hisz nem elég a szuper ajánlat, ha nem tudnak róla az emberek. A közösségi oldalak egyik legfőbb előnye, hogy bármikor és bárhonnan hírverést csaphatsz az új termékednek, szolgáltatásodnak, szavaztathatod őket, ajándékokat sorsolhatsz ki és még megannyi lehetőséggel szórakoztatod a célközönséget!
Nagyon naiv hozzáállás lenne, a Facebookot vagy egyéb közösségi oldalt kizárnod a marketing kommunikációdból. Több mint 1 milliárd ember tagja a Facebooknak világszerte – különböző életkorral és demográfiai jellemzőkkel, melyekről a statisztika ingyenesen elérhető számodra! Szinte egy gombnyomással megtalálhatod a barátaid, akiknek szükségük van a termékeidre, szolgáltatásaidra vagy az üzleti ötleteidre!
Facebook faktor 1: Alakítsd ki a márkád!
Mit gondolnak rólad?
A kezdés legyen ugyanaz, mint, amikor a céged alapítottad. Határozd meg startégialigal milyen képet akarsz kialakítani a cégedről, magadról. Ma a vevők igazi embereket keresnek, akikkel azonosulni tudnak, és akikben megbízhatnak. Te megfelelsz ennek az igénynek?
Az internetes megjelenés egyenlő a márkaépítéssel. Ha ezzel nem foglalkozol az is egy döntés.
A tartalmaddal értéket adsz?
Hogy tekintenek rád az olvasók miután elolvasták az információkat vagy megnézték a fénykép és video galériád?
Érdekes vagy? Profi? Naprakész?
Mások észrevételei nagyon jó visszajelzés lehetnek a számodra! Ha olyan témát, kérdést dobsz fel releváns információkat gyűjthetsz a célközönségedtől!
Facebook faktor 2: Listaépítés!
Minél nagyobb lefedettség, annál nagyobb konverzió! Ezt tartsd szem előtt, amikor listaépítő játékokat indítasz. Határozd meg mennyit vagy hajlandó fizetni egy vevőért, milyen hosszú a várható élettartama és milyen értékben vásárol.