Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Bohnné Keleti Katalin: Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak

Ár:
3.990 Ft (3.800 Ft + ÁFA)
22
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Mi van körülöttem? – gyakorlati kézikönyv, ajándék munkafüzettel

 

Készen áll, hogy megtudja az IGAZSÁGOT?

Az üzleti döntéseihez információ kell. De vajon honnan szerezze meg? A legegyszerűbb (és igazából a leginkább célravezető is), ha megkérdezi az érintetteket!

Egy piackutatással.

284 oldal, 3 komplett esettanulmány, 30 példa, kérdőív minták, és  ajándék elektronikus munkafüzet – ezt kapja, ha megrendeli a kötetet.

 

Ezen kívül: hétköznapi, könnyen olvasható nyelvezet, érthető megfogalmazások, praktikus tanácsok arról, mit igen, és mit ne.

A kötet három fő témáját: piackutatás, konkurencia elemzés és ügyfélkapcsolatok egyéb fontos témák, mint adatvédelem, adatfeldolgozás, igazságügyi szakértés, stb. egészítik ki.

Ajándék

 

Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:

3.990 Ft 3.072 Ft
4.990 Ft 3.842 Ft
299.990 Ft 230.992 Ft
3.990 Ft 3.072 Ft
3.990 Ft 3.072 Ft
3.490 Ft 2.687 Ft
2.990 Ft 2.302 Ft

Leírás és Paraméterek

Mit kell kutatnia?

  • A célcsoportját- kik ők, mik ők, mit szeretnek, hol élnek, mi a problémájuk?
  • A versenytársait- mit csinálnak, hogyan innoválnak, mi a stratégiájuk?
  • Az ügyfeleit- mennyire elégedettek, mit szeretnének még, kik ők, mit szeretnek, mit utálnak?

Mikor kell kutatnia?

  • Termékbevezetés előtt-alatt, után
  • Szezonálisan
  • Vásárlás előtt és után
  • Beruházások előtt
  • Stratégiai tervezés előtt

és a legfontosabb kérdés: HOGYAN KELL KUTATNIA?

Ebben segít a Piackutatás egyszerűen Kis- és Középvállalkozásoknak című könyv.

  • részletes leírásokkal
  • minta-és ötlet gyűjteménnyel
  • sablonokkal
  • közérthető elméleti alapozással

Kinek való ez a könyv?

  • cégvezetőknek, akik a piacuk élén szeretnének járni
  • marketingeseknek, akik a legjobb kampányokat akarják készíteni
  • sales és ügyfélszolgálati csoportok vezetőinek, akik nap, mint nap találkoznak AZ ÜGYFÉLLEL

Miről szól a könyv? Arról,

hogyan

  • kell összeállítani a kutatási tervet
  • határozza meg a célokat
  • kell összeállítani a TÖKÉLETES kérdőívet
  • tudja feldolgozni és értelmezni a kapott adatokat
  • mérheti a vásárlói elégedettségét
  • monitorozhatja a versenytársait
  • milyen jogszabályok vonatkoznak az adatbázis építésre és adatkezelésre
  • hogyan dolgozhatja fel az adatokat, hogy az valós segítség legyen a továbbiakban
  • mikor kérhet szakértői segítséget, és azt hogyan tegye

A kötet egyik egyedisége, hogy külön táblázatban foglalja össze, melyek azok a lépések, amiket a cégek maguk is megtehetnek, és hol jobb, előnyösebb külső szakértő bevonása.

A kötethez csatlakozó elektronikus munkafüzet végigvezeti az olvasót a kutatás lépésein.

Ne feledje! Akinek több információja van, az előbb ér célba!

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek

3.990 Ft 3.072 Ft
4.490 Ft 3.457 Ft
4.990 Ft 3.842 Ft
2.990 Ft 2.302 Ft