Pekárdi Olivér: A szívélyes vendégszeretet ereje
67 | |
Átlagos értékelés: |
![]() |
...avagy profitmaximalizálási tippek nem csak vendéglátó VÁLLALKOZÓKNAK Így érd el, hogy a vendégeid őszinte mosollyal ajánljanak Téged, lelkesen meséljenek a vállalkozásodról, és hogy életre szóló visszatérő vendégeket fejlessz… … profitálj az eredményeidből mind anyagilag, mind érzelmileg! |
|
|
Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:
Leírás és Paraméterek
A vendégek/ügyfelek kb. 70%-át azért veszítjük el, mert felületes, személytelen a kiszolgálás, valamint a tanácsadás.
Elég volt a „legyél kedves”, „mosolyogj”, „a vendég a király” vezényszavakból! Ennél ma már sokkal többre van szükség! A sokszor felületes, közönyös, személytelen kiszolgálásról meg ne is beszéljünk!
És itt nem csak a vendéglátó iparról, turizmusról van szó. Ez sokkal nagyobb területet érint.
De most végre itt van! Megszületett!
A könyv egy olvasmányos esszencia, strukturált tudás a szívélyes vendégszeretet alapjairól, mint szemléletmódról, azonnal alkalmazható gyakorlati tippekkel, ötletekkel.
Az író első sorban a vendéglátó vállalkozókat szólítja meg azzal a céllal, hogy azok „kvantumugrás” szerű növekedést érjenek el a vendégelégedettség és a bevétel területén.
Vélemények







