Pongor-Juhász Attila - Borbély Bence - Dr. Pető Bence - Berka László: A gazdag marketingesek tudástára
167 | |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Robert T. Kiyosaki, - a „Szegény papa gazdag papa” c. bestseller szerzője – egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak. Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon. Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig. A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem hiányozhat. |
|
|
Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:
Leírás és Paraméterek
Kiadó | Pongor Publishing Üzleti Kiadó Kft. |
Kiadás éve | 2019 |
Oldalak száma | 80 |
Kötés | puha fedeles |
Tördelés | Szakál Andrea |