Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A www.pongor-uzleti-konyvek.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban. Rendben!
Termékek Menü

Bohnné Keleti Katalin: Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak

Ár:
3.990 Ft (3.800 Ft + ÁFA)
22
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Mi van körülöttem? – gyakorlati kézikönyv, ajándék munkafüzettel

 

Készen áll, hogy megtudja az IGAZSÁGOT?

Az üzleti döntéseihez információ kell. De vajon honnan szerezze meg? A legegyszerűbb (és igazából a leginkább célravezető is), ha megkérdezi az érintetteket!

Egy piackutatással.

284 oldal, 3 komplett esettanulmány, 30 példa, kérdőív minták, és  ajándék elektronikus munkafüzet – ezt kapja, ha megrendeli a kötetet.

 

Ezen kívül: hétköznapi, könnyen olvasható nyelvezet, érthető megfogalmazások, praktikus tanácsok arról, mit igen, és mit ne.

A kötet három fő témáját: piackutatás, konkurencia elemzés és ügyfélkapcsolatok egyéb fontos témák, mint adatvédelem, adatfeldolgozás, igazságügyi szakértés, stb. egészítik ki.

Ajándék

 

Akik ezt a terméket megvették, az alábbi termékeket vásárolták még:

Leírás és Paraméterek

Mit kell kutatnia?

  • A célcsoportját- kik ők, mik ők, mit szeretnek, hol élnek, mi a problémájuk?
  • A versenytársait- mit csinálnak, hogyan innoválnak, mi a stratégiájuk?
  • Az ügyfeleit- mennyire elégedettek, mit szeretnének még, kik ők, mit szeretnek, mit utálnak?

Mikor kell kutatnia?

  • Termékbevezetés előtt-alatt, után
  • Szezonálisan
  • Vásárlás előtt és után
  • Beruházások előtt
  • Stratégiai tervezés előtt

és a legfontosabb kérdés: HOGYAN KELL KUTATNIA?

Ebben segít a Piackutatás egyszerűen Kis- és Középvállalkozásoknak című könyv.

  • részletes leírásokkal
  • minta-és ötlet gyűjteménnyel
  • sablonokkal
  • közérthető elméleti alapozással

Kinek való ez a könyv?

  • cégvezetőknek, akik a piacuk élén szeretnének járni
  • marketingeseknek, akik a legjobb kampányokat akarják készíteni
  • sales és ügyfélszolgálati csoportok vezetőinek, akik nap, mint nap találkoznak AZ ÜGYFÉLLEL

Miről szól a könyv? Arról,

hogyan

  • kell összeállítani a kutatási tervet
  • határozza meg a célokat
  • kell összeállítani a TÖKÉLETES kérdőívet
  • tudja feldolgozni és értelmezni a kapott adatokat
  • mérheti a vásárlói elégedettségét
  • monitorozhatja a versenytársait
  • milyen jogszabályok vonatkoznak az adatbázis építésre és adatkezelésre
  • hogyan dolgozhatja fel az adatokat, hogy az valós segítség legyen a továbbiakban
  • mikor kérhet szakértői segítséget, és azt hogyan tegye

A kötet egyik egyedisége, hogy külön táblázatban foglalja össze, melyek azok a lépések, amiket a cégek maguk is megtehetnek, és hol jobb, előnyösebb külső szakértő bevonása.

A kötethez csatlakozó elektronikus munkafüzet végigvezeti az olvasót a kutatás lépésein.

Ne feledje! Akinek több információja van, az előbb ér célba!

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!